niedziela, 30 marca 2014

Jadłospis (1)

Witam.
W tym  poście chciałabym przedstawić wam mój jadłospis na najbliższe trzy dni.  Moje zapotrzebowanie kaloryczne na redukcji wynosi ok. 1850-1900 kcal. Zgodnie z zaleceniami Radka Słodkiewicza jem trzy posiłki z większą ilością węglowodanów (śniadanie i posiłki okołotreningowe), 1-2 z tłuszczami i każdy z białkiem. Na noc oczywiście białko kazeinowe. Jeżeli chcecie, mogę napisać post, szczegółowo wyjaśniający wszystkie kwestie mojego jadłospisu.
Może wydawać wam się to dziwne, ale ja często jem przez 3-4 dni bardzo podobne posiłki. Mam mało wolnego czasu i takie szykowanie na zapas (zakupy, itp.) znacznie ułatwia mi życie ;)
Ogólnie można powiedzieć, że staram się trzymać "suchą miskę".


Jest i nasz bohater. Do każdego posiłku (poza okołotrenigowymi) dorzucam warzywa, które mają tak mało kalorii, że nie trzeba ich uwzględniać (są oczywiście wyjątki jak np.  kukurydza czy ziemniaki). Te brokuły obok kurczaka dopisałam tylko dlatego, iż ten posiłek wyglądał bardzo biednie. :)
Mi takie sztywne trzymanie się z góry ustalonego jadłospisu, bardzo pomaga trzymać dyscyplinę. Mając zbyt duży wybór, łatwo ulec pokusie.
Pozdrawiam :)



1 komentarz:

  1. Fajne, że potrafisz trzymać się takiej diety. ;) ja muszę spożywać więcej białka, bo kiepsko z nim.

    OdpowiedzUsuń